אפשריות התנדבות- מלחמת חרבות ברזל

לאור פניות רבות של אנשים יקרים שרוצים להתנדב ולעזור לנו להעניק סיוע חיוני, ולא יכולים להעניק סיוע פסיכולוגי, חשוב להבין שעקב המצב ומלחמת חרבות ברזל, אשר גורם להצפה של פניות למרכזי הסיוע של מוקד השיבם, החל מילדים מפוחדים, אנשים שהיו בני ערובה, או התחבו למשך שעות מתחת למיטה ממחבלים שהסתובבו בישוב, ועד כלל פונים עם חרדות וטראומות קשות, צוות המקצועי שלנו עובד ללא הרף על מנת לתת מענה מקצועי ומקיף לכלל הפונים וכן תגברנו את המרכזי הסיוע שלנו בצורה משמעותית!

לאור זאת מוקד השיבם וחברת 'ישראל תורמת' יוצאים לקמפיין תמיכה והגברת הפעילות על מנת שנוכל להמשיך לתת מענה וכן להגיע לכמה שיותר אנשים שצריכים את המענה והתמיכה.

לפניכם אפשרויות ההתנדבות

כי כל אחד יכול לעזור!

1

התנדבות בנתינת מענה במרכזי הסיוע השיבם

  • פעילות ההתנדבות: נתינת סיוע נפשי במרכזי הסיוע השיבם
  • דרישות: תואר עם הסכמה והכשרה בתחומי הטיפול ובריאות הנפש
  • הרשמה ויצירת קשר: לחץ כאן

עקב הצורך לספק מענה מקצועי לאנשי המתמודדים עם מקרי טראומה ומעוקה נפשית גבוהה עלינו לקבל אנשי מקצוע שמיומנים עם מקרים אלו, אם הנכם אנשי מקצוע "מוסמכים" עם רישיון בתחום בריאות הנפש, נשמח שתצטרפו למשפחה שלנו!

זכרו רק פניות מתאימות- של בעלי הסכמה פורמלית בבריאות הנפש יענו.

(בימי שגרה ניתן להירשם גם מטפלים בלי רישיון, ולקבל אצלו הכשרה מקיפה, אך עקב המלחמה לעת עתה זה לא מתאפשר לכן, כעת נקבל תגבור רק מבעלי רישיון בבריאות הנפש).

היכנסו לקישור הזה, כאן יש את כל הפרטים אודות ההתנדבות למוקד!

2

התנדבות בדיגיטל ופרסום

  • פעילות ההתנדבות: פרסום מרכזי הסיוע שלנו באתרי חדשות, רשתות החברתיות וכדומה
  • דרישות: רצון לעזור לכמה שיותר אנשים, התמצות דיגיטליות
  • הרשמה ויצירת קשר: לחץ כאן

בעולם הדיגיטלי של הדור שלנו, למרות הפרסומים הרשמיים של העמותה בערוצי התקשורת, על מנת שאנשים יזכרו במצב כל כך קשה שיש למי לפנות ולקבל עזרה מקצועית, יש צורך להקפיץ את האפשרות לקבל מענה מקצועי כל הזמן, האתרי החדשות מוצאים כל הזמן כתבות עם רשימה של אפשריות של מענים עקב המלחמה, ניתן פשוט לפנות לאתרי החדשות ולתזכר להם להכניס את המספר של המוקד שלנו *3251, המעניק סיוע על ידי אנשי מקצוע בכל השפות, או לשלוח להם קישור למוקד הצאט שלנו, או למרכז הסיוע המעניק מגוון של מענים לאור המלחמה, ניתן גם לפנות לחברים ומכרים עם עוקבים ברשתות ולהציע להם להעלות ולהקפיץ את הפרסומים על אפשרות לקבל מענה נפשי מקצועי, אתם יכולים לפנות אלינו על מנת לקבל פליירים מתאימים וגם נוכל ליצר פליירים שתרצו על מנת לפרסם את הפעילות של מרכזי הסיוע שלנו, תרצו קשר איתנו על מנת להירשם כשגרירי פרסום, אנחנו נשמע לשמוע ממכם אם אתם מתאמים לפעילות קודש זו!

3

התנדבות בגיוס ופרסום הקמפיין לתרומות

  • פעילות ההתנדבות: קידום הקמפיין שלנו לגיוס תרומות שיעזור לנו להגיע לעוד אנשים ולספק מענה מקצועי.
  • דרישות: יוזמה ולב חם להציל אנשים, אסרטיביות ויכולת שיווק.
  • הרשמה ויצירת קשר: לחץ כאן

מרכזי הסיוע של השיבם הינו המקום הייחודי בארץ שנותן מענה מקצועי 24/6 לכל פונה על ידי אנשי מקצוע עם ניסיון רב בטראומות ועזרה ראשונה נפשי, כל פניה מטופלת בכובד ראש עם המון מקצועית, משבאים אלו וכן המרכז להכשרה לאנשי מקצוע שהקמנו כעת עקב המלחמה שמעביר הכשרות מהירות לאנשי מקצוע עולה לנו הרבה כסף וכל תרומה יתקבל בברכה ויעזור לנו להמשיך את הפעילות!

ניתן לעזור לנו לגייס כסף על ידי שיתוף הלינק לקמפיין התרמה עקב המלחמה בקישור הזה לחברים ידידים ומכרים, פשוט לעבור על האנשי קשר ולחשוב מי יכול להבין את החשיבות של הפעילות שלנו שמצליה חיים ולהעביר להם הלינק עם כמה מילים אישיות, זכרו כל שקל יכול לעזור לנו להגיע לעוד אנשים ולתת מענה מציל חיים ומונע PTSD בעזרת השם.

4

התנדבות להענקת 3 מפגשי טיפול בזום

  • פעילות ההתנדבות: הנגשת טיפולים רגשיים בחינם למתמודדים עקב המלחמה.
  • דרישות: בעלי הסמכה בבריאות הנפש כגון: עוסי"ם, פסיכולוגים ומטפלים באומנות
  • הרשמה ויצירת קשר: לחץ כאן

בעקבות מלחמת חרבות ברזל, מוקד השיבם לעזרה ראשונה נפשית, מספק עזרה נפשי וטיפולים פסיכלוגים בזום לכל מי שצריך – החל מנפגעי טראומה, פצועים, משפחות של נרצחים וחטופים, ועד סיוע לכל אדם שחווה חרדה גדולה עד קטנה מהמצב הנוכחי. ​אנחנו משתדלים לתת מענה מיידי לכל אחד ואחת שמרגיש.ה שזקוק לה!

להרשמה ועוד פרטים

מרכז הסיוע

לכניסה למרכז הסיוע למלחמת חרבות ברזל

כל שאלה או הערות ניתן לשלוח כאן

התנדבות בדיגיטל ופרסום

התנדבות בפרסום הקמפיין

הרשמה לסדנא

ההרשמה נסגרה

לפרטים על סדנאות נוספות ניתן להירשם בניוזליטר ונעדכן לקראת הסדנא החדשה

הרשמה למוקדנים ומוקדניות

הרשמה לגברים

הרשמה לנשים

לידיעתכם הסדנא כבר התקיימה
ניתן לעקוב כאן באתר לגבי סדנא נוספת לנשים