תעזרו לנו לעזור להם עקב המלחמה המחרידה

תעזרו לנו לעזור להם עקב המלחמה המחרידה

לכניסה לקמפיין עברית לחץ כאן

לכניסה לקמפיין אנגלית לחץ כאן

ליבי התחבאה מתחת למיטה במשך שבע שעות כשהמחבלים היו מחוץ לדלתה. מאז היא רועדת ללא שליטה.
חיים ראה את שכנו נורה וזה הותיר אותו משותק וקפוא וחסר יכולת לדבר.
בת שבע סובלת מהקאות וקשיי נשימה עקב חטיפת אביה לעזה.
אלפי פונים פונים אלינו בכל שעות היממה על מנת לקבל סיוע נפשי ותמיכה פסיכולוגית .

עמותת הביננו לקידום רווחה ובריאות הנפש בישראל מפעיל בשנים האחרונות "מוקד השיבם" המעניק סיוע נפשי למתמודדים 24/6 במוקד טלפוני המאויש עם צוות של אנשי מקצוע עובדים סוצאילים פסיכלוגים ופסיכאטירים, מוקד השיבם הוא המוקד היחיד הנותן מענה בשפות עברית, אנגלית ויידיש, במשך השנה אנו מעניקים סיוע להמון מתמודדי נפש ומנהלים אגף למנעית אובדנות והצלחת חיים.

עקב המלחמה הקשה שפרצה בשמחת תורה! הפעילות שלנו כעת מתוגבר עם מאות אנשי מקצוע עקב אלפי פניות של נפגעי חרדה!! קרבונות שהיו בני ערובה שצריכים תמיכה!! בני משפחה! והמון פונים נבהלים הפונים אלינו לקבל מענה נפשי מקצועי במוקדי הסיוע שלנו בצאט ובטלפון.

מתוך הכרה בדחיפות המצב, הקמנו גם מרכז מיוחד המציע סיוע מהיר והכשרות לעזרה ראשונה נפשית. יוזמה זו מאפשרת לנו לספק תמיכה מהירה לאנשים במצוקה ולצייד אנשי מקצוע בכלים הדרושים להושיט את עזרתם.

עם זאת, שמירה והרחבת הפעילות שלנו דורשת משאבים כספיים משמעותיים. התרומה הנדיבה שלך תמלא תפקיד מכריע כדי לאפשר לנו לספק עוד יותר סיוע ולהגיע למספר גדול יותר של אנשים המתמודדים עם נסיבות קשות עקב המלחמה. על ידי תרומה לעמותה שלנו, אתה יכול לעזור לנו להרחיב חבל הצלה למתמודדים במצוקה, ולהציע להם את התמיכה הנפשית החיונית להם הם זקוקים בדחיפות.

תרומתכם תועבר ישירות לרווחתם של הנפגעים מהמלחמה, ותאפשר לנו להציע סיוע חיוני ולספק להם את הכלים הדרושים לחוסן נפשי. ביחד, נוכל לעשות שינוי ולהבטיח שאף אחד לא יצטרך להתמודד לבד במצב הזה.

לכניסה לקמפיין לחץ כאן

 

הרשמה לסדנא

ההרשמה נסגרה

לפרטים על סדנאות נוספות ניתן להירשם בניוזליטר ונעדכן לקראת הסדנא החדשה

הרשמה למוקדנים ומוקדניות

הרשמה לגברים

הרשמה לנשים

לידיעתכם הסדנא כבר התקיימה
ניתן לעקוב כאן באתר לגבי סדנא נוספת לנשים