ועידת חינוך לאנשי חינוך

סל כלים לאנשי החינוך

בסיפוק רב יצאו המחנכים והורים מיום העיון המקצועי שנערך על ידי "עמותת הביננו" בשיתוף עם ארגון חיים של תורה, שאירח כ-1350 מחנכים והורים בוועידה השנתית שהתקיימה ביום שני באולם רמת תמיר בירושלים, ביום העיון למורים ומלמדים בתלמודי תורה ולמגידי שיעורים בישיבות לנתינת סל כלים לזיהוי קשיים אצל ילדים ובחורים המצריכים התערבות והפניה לטיפול, הרב וינד שליט"א קידם את פני הבאים בהתרגשות, ועמד על החשיבות הרבה של יום העיון בכל האספקטים, הן בקבלת כלים וידע להשביח את עבודת הקודש והן בעצם המפגש של אנשי החינוך, המתכנסים תחת קורת גג אחת.

ביום העיון המשתתפים קיבלו סל כלים על מנת שיכולו לזהות ילד או בחור במצוקה המצריך הפניה והתערבות, ולשם כך נערכו שלשה מושבים מקצועיים שנתנו כלים עדכניים ואפקטיביים להתמודדות עם בעיות ומצוקות רגשיות קשיי למידה וקשיי קשב וסל כלים למענה ראשוני.

הרב אלכסנדר מושקוביץ העביר הרצאה מקצועית ומאלפת שהיה מלווה במצגת מוחשית שעזר להקיף את העמקות של הנושאים שנידונו ועזרו להמחיש את התהלכים שעוברים הילדים והבחורים המתקשים.

המושבים היו חמים ונלהבים מנהלים ומלמדים היביע הכרת הטוב לארגון הערב העיון שנתן כלים מקצועיים למשתתפים והתקיים על טהרת הקודש ואדני היראה.

 

תמונות מהכנס

 
 
 
 
 
 

הרשמה לסדנא

ההרשמה נסגרה

לפרטים על סדנאות נוספות ניתן להירשם בניוזליטר ונעדכן לקראת הסדנא החדשה

הרשמה למוקדנים ומוקדניות

הרשמה לגברים

הרשמה לנשים

לידיעתכם הסדנא כבר התקיימה
ניתן לעקוב כאן באתר לגבי סדנא נוספת לנשים