מהו מבדק מוקסו?

מבדק MOXO, המבדק היחיד בעל אישור משרד הבריאות ונמצא במחקרים כיעיל מאוד במדידת קשב מתמשך, אימפולסיביות, תזמון ותגובתיות יתר. מבדק MOXO הוכח כהערכה אמינה מבחינה קלינית המגובה במאות פרסומי מחקר, עם למעלה מ-850,000 מבדקים שבוצעו ברחבי העולם.

מבחן MOXO הוא כלי רב ערך באבחון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז, במיוחד ADHD. הוא מתנהל בצורה ממוחשבת ומשמש כלי עזר לאנשי רפואה בהשלמת האבחון והתאמת תכנית הטיפול.

מבחינה מדעית, הבדיקה נמצאה אמינה מאד. הוא מעריך את יכולות הקשב של הנבדק על ידי ניתוח תגובותיו להפרעות חזותיות ושמיעתיות בתוך סביבה מדומה הדומה למציאות היומיומית.

המבדק מתמקד בשלוש קטגוריות מובחנות המתיישרות עם הקריטריונים  לאבחון ADHD: קשב, היפראקטיביות ואימפולסיביות. על ידי הערכת כל קטגוריה בנפרד, המבחן יכול לזהות את האתגרים הספציפיים איתם מתמודד הנבדק ולקבוע את חומרת הקשיים בכל תחום.

יתר על כן, המבחן גם מודד את התזמון ואת יכולתו של האדם לבצע משימות במסגרת זמן מוגדרת אשר מושפעת מתפקודי הקשב. היבט זה של ההערכה מאפשר הבנה מקיפה של נקודות החוזק והחולשה של הנבדק.

בנוסף למידע האבחוני, הבדיקה מספקת דוח התפתחותי המשווה את יכולות הפרט לאלו של אנשים אחרים מאותו מין וגיל. 

לסיכום; מבדק ה- MOXO משמש כלי רב ערך באבחון והבנת הפרעות קשב וריכוז. הוא מספק תובנות חשובות לגבי יכולות הקשב של הנבדק, מסייע בזיהוי אזורי קושי ומסייע בהתאמת תוכניות טיפול מתאימות.

ניתן להזמין אצלנו מבדק MOXO במחיר זול ושירות מהיר לביצוע מהבית או מכל מקום שאתם נמצאים!

הרשמה לסדנא

ההרשמה נסגרה

לפרטים על סדנאות נוספות ניתן להירשם בניוזליטר ונעדכן לקראת הסדנא החדשה

הרשמה למוקדנים ומוקדניות

הרשמה לגברים

הרשמה לנשים

לידיעתכם הסדנא כבר התקיימה
ניתן לעקוב כאן באתר לגבי סדנא נוספת לנשים