אודות

אינדקס המטפלים החרדים

 ברוכים הבאים למאגר המידע שלנו של אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש הפרא-רפואית והתפתחות הילד בציבור החרדי בישראל. אינדקס הנתונים שלנו מאורגן לפי אזור, עיר, התמחות וסוג הטיפול או ההתערבות הניתנים, מה שמקל עליך למצוא מטפל שיוכל לענות על הצרכים הספציפיים שלך באזור מגורייך. 

המטרה שלנו היא לסייע לך במציאת מטפל/ת המתאים שיוכל לעזור לך או ליקירך להתגבר על אתגרים בבריאות הנפש/ קשיים רגשיים או התפתחות הילד וקשיי למידה.

במרכז המידע הממוחשב להנגשת מעני טיפול, קיימים שלושה אינדקסים נפרדים!

"אינדקס המטפלים" מאגר של אנשי ונשות מקצוע "מוסמכים" בעלי רישיון בתחום בריאות הנפש פרא-רפואי והתפתחות הילד.

"אינדקס ארגונים ועמותות" מאגר של מכונים המציעים טיפול רגשי ונפשי, לחלק מהארגונים הסכמים עם משרד הבריאות וקופ"ח למתן שירות במחיר מוזל / חינם.

"אינדקס יועצים" ומטפלים רגשים ומאמנים החרדים הינו מאגר של יועצים מטפלים רגשיים ומאמנים חרדים עם הכשרה של לימודי תעודה או קורסים וכן מורים ומורות להוראה מתקנת, ליווי וחונכות.

מאגר המידע שלנו כולל מגוון רחב של אנשי מקצוע המתמחים בתחומים שונים, לרבות פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, ריפוי בעיסוק, ריפוי בדיבור ועוד. אנו מבינים שמציאת המטפל המתאים יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כאשר אתה מתמודד עם נושאים רגישים. לכן שמנו למשימתנו לספק לכם מאגר מידע מקיף של אנשי מקצוע המחויבים להעניק טיפול איכותי לציבור החרדי בישראל. בין אם אתם מחפשים מטפל לעצמכם או לילדכם, האינדקס שלנו כאן כדי לעזור. פשוט עיינו במאגר הנתונים שלנו לפי אזור, עיר, התמחות או סוג טיפול, ותמצא רשימה של אנשי מקצוע שיכולים לעזור לך במסע שלך לקראת ריפוי וצמיחה. 

תודה שבחרת במסד הנתונים שלנו כמשאב שלך למציאת מטפל/ת. אנו בטוחים שתמצא את איש/ת המקצוע המתאים שיוכל לענות על הצרכים הייחודיים שלך ולתמוך בך בדרכך לצמיחה ושגשוג. ניתן לחפש באינדקס מטפלים על ידי שימוש בקטגוריות החיפוש הממוקמות בראש העמוד, כך תוכלו לחקור את אינדקס המטפלים המאפשר לכם לחפש את סוג המטפל והטיפול הספציפי שאתם צריכים.

בכל כרטיס מטפל מופיע את סוגי השיטות אשר המטפל משתמש בו ואת סוגי הקשיים שבהם הוא מטפל וכן פרטים על החזרים מקופ"ח באם ישנם.

למותר לציין שהפרטים נמסרו לנו על ידי המטפלים והאחריות על המשתמש לבדוק ולאמת מידע זו ואין לנו אחריות על כך.

מידע על הכשרתו של כל מטפל/ת תוכלו למצוא ליד שמו בכותרת "הכשרה". לדוגמה, פסיכולוג יהיה רשום בקטגוריית הכשרה בפסיכולוגיה, בעוד שעובד סוציאלי יופיע בקטגוריית הכשרה לעבודה סוציאלית. מטפלים שסיימו לימודי תעודה יופיעו בקטגוריית לימודי תעודה.

באינדקס המטפלים של האתר מוצגים שירותים הניתנים על ידי מטפלים ואנשי מקצוע צד ג', שהלקוח או מקבל השירות מתקשרים איתם באחריותם הבלעדית. האתר, מנהליו, עובדיו או נציגיו לא יישאו באחריות לכל נזק, בין אם לגוף, לרכוש או אחר, הנובע מהשירותים שיתקבלו ממטפלים אלה המפורסמים. כמו כן, האתר לא יישא באחריות מקצועית כלשהי לאופן מתן השירות של המטפלים, המקצועיות סוג הכשרה/ טיפול והיבטים נוספים הקשורים אליו. כל תביעה לפיצויים עקב נזק ישיר או עקיף הנובע מהשירות המתקבל, צריכה להיות מועברת על ידי הלקוח או הנמען ישירות למטפל.

עמותת הביננו והאתר מתפקד כמתווך בין מטופלים למטפלים, אך אינו צד להסכם החוזי ביניהם. תפקידו העיקרי הוא להקל על קשרים בין שני הצדדים ולשמש כפלטפורמה אינפורמטיבית. עם זאת, האתר אינו מציע את שירותי הטיפול המפורסמים על ידי המטפלים, כמו כן מחירי הטיפולים אותם מציע המטפל יקבעו על ידי המטפל, והאחריות לבדיקת המחיר חלה על המטופל בלבד. בשום מקרה, האתר לא יהיה מחויב כלפי הגולשים למחירים אותם הציע המטפל, והמטפל יהיה האחראי הבלעדי בעניין זה.

"האתר אינו מחויב, בשום אופן, לפרסם מגוון מטפלים ו/או תכנים. האתר רשאי לשנות בכל עת את מגוון המטפלים ו/או השירותים ו/או התכנים המוצגים ב- אתר, להחליפם, להקטין אותם, להוסיף עליהם, ללא כל הודעה או הודעה מוקדמת. אופן הצגת המטפלים ו/או השירותים ו/או התכנים באתר נתון לשיקול דעתו הבלעדי של האתר."

לתנאי השימוש והתקנון המלא לחצו כאן

לשאלות בנושא אינדקס המטפלים

הרשמה לסדנא

ההרשמה נסגרה

לפרטים על סדנאות נוספות ניתן להירשם בניוזליטר ונעדכן לקראת הסדנא החדשה

הרשמה למוקדנים ומוקדניות

הרשמה לגברים

הרשמה לנשים

לידיעתכם הסדנא כבר התקיימה
ניתן לעקוב כאן באתר לגבי סדנא נוספת לנשים